جواسيسرياضة

فشل صفقة انتقال مبابي الى ريال مدريد .. أسرار جديدة

مهما كان اتفاقنا ع موضوع عميد المدريديستا انه هباد وكان بيهبد بنسبة ٩٩٪؜ ولكن احب اقولك ان ال ١٪؜ صح وصح وصح جدا كمان ..
بقولهالك تاني من مصدر اعرفه شخصياً في قطر ان العائلة المالكة في حالة صدمة من اسبوع ان ريال مدريد مقدمش عرض رسمي وان بيريز بيرد كرامته اللي اتهانت السنة اللي فاتت من مبابي وناصر الخليفي ..
بيريز بيرد كرامته الشخصية ع حساب ريال مدريد وورط مبابي مع ادارة ال psg قولاً واحداً والوسطاء تدخلوا بالشكل المباشر مع المُلاك القطريين باستثناء ناصر الخليفي نفسه واللي بيريز رفض الدخول معاه بشكل مباشر في اي اتفاقات ..
السيناريو المُتفق عليه فعلاً ان الصفقة كانت لا تتعدى ال ١٦٠ مليون يورو وريال مدريد هيدفع نص مكافأة الولاء لمبابي والنص التاني هيدفعه ال psg يعني الصفقة اجمالاً ١٩٠ مليون يورو ..
بقولك تاني وباكدلك بيريز غدر ب الكل وتعمد ميقدمش عروض وعشان مبابي ذكي هو وامه فايزة لما حسوا بالغدر من بيريز رجع التدريبات بعد فترة تمرده وعدم حضوره فترة الاعداد ، وهو فضل ع اتفاقه لكن بيريز لحسه في النهاية ..
كل الاخبار اللي طلعت من فرنسا ان الادارة في انتظار العرض الرسمي من ريال مدريد كلها كانت اخبار صح جدا مش هبد ، والاخبار اللي طلعت من ٣ ايام ان ادارة باريس مندهشة من عدم وجود عرض رسمي من ريال مدريد صح جدا جدا جدا .
قولاً واحداً بيريز لو مقدمش عرض رسمي تعتبر خيانة لريال مدريد نفسه ..
بيريز لو يهمه مصلحة ريال مدريد وعاوز يرد القلم كان عمل اللي هو عاوزه وضم لوكاكو ع سبيل الاعارة او فلاهوفيتش دخل بdن عليهم في صفقة كولو مواني وخلصها وقدام الكل اسمه ضم مهاجم بدل ماحنا داخلين السيزون ملط ..
بيريز لبس الكل ولبس المصادر اللي كانت عارفة الكواليس المُتفق عليها وكل كلمة بقولهالك مظبوطة ..
احنا معانا نسخة مرتضى منصور الاوروبية النرجسية
انتظروا موسم عرة ع جميع المستويات وانشيلوتي المانيكان المُتحرك هيشيل الليلة عند كل سقوط يحصل والبديل موجود وع الويتنج في حال اي نتايج كارثية متتالية .

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى